Tuesday, November 9, 2010

wacana pertama.

assalammualaikum.
pertama sekali saya ingin memperkenalkan diri saya di blog baru ini.
saya nadia faraheen roslan .
berumur 19 tahun .
idea utk menulis novel online ni datang ketika aku sedang leka memikirkan aktiviti yg akan ku isi selepas tamatnya STPM nanti .
insyaAllah ,
novel online ini akan dibangunkan oleh ku sebaik tamat STPM .
aku mengharapkan dukungan kalian agar aku boleh pergi jauh satu hari nanti .
aminnn .

" menulis jangan sekadar dari jari jemari, tapi , menulislah dari hati yang suci "
terima kasih .

;)



7 comments:

  1. gudluck stpm :)

    follow me jom .

    ReplyDelete
  2. Hye..Cik Nad :)

    Sy tag awk...come visit me :)

    ReplyDelete
  3. follow blog saya ni jugak jomwayangku.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum..

    salam perkenalan dari shah...datang utk mengeratkan silaturrahim...dh lama tak tekan butang join this sit (padahal xsmpai 24 jam la)...
    follow sini ek...kalo ikhlas follow shah balek :)

    Entri Terbaru: Seorang Newbie Mencabar Semua Blogger! dan Terima Kasih Abg Ben Ashaari!

    ReplyDelete
  5. hai ..follow saya jugak yaa ..
    memoirofrara.blogspot.com

    ReplyDelete